14 mars 2012

In my bedroom this afternoon

I mitt sovrum idag har jag nya krispiga lakan och så mycket ljus och värme att det knappt går att beskriva! Nu undrar jag bara hur mycket mer ljus det skulle komma in om jag tvättade fönstren. Det skrämmer mig nästan, så smutsiga är de!

De härligt våriga lakanen kommer ifrån Ikea och jag är litegrann förälskad i dem just nu:) Älskar små lådor där jag kan förvara smycken likaväl som annat smått och har därför samlat på mig en massa små lådor i olika former och färger. Några bekanta använder sina Louis Vuitton lådor i inredningen så nu drog jag fram några lådor jag också. På garderobsdörren hänger en ny långklänning som väntar på varmare väder. Så hit nu bara med sommaren:)

Nu känner jag för mig att jag vill hitta en super fotokurs och bli super fotograf! Skall man göra nåt skall man ju  vara bäst i världe, inte sant?

1 kommentar: