24 mars 2012

Navy, White and Red


 Sov så dåligt i förrgår att då jag kom hem från jobbet igår kväll var jag så dödstrött att jag somnade i soffan, ingen aning vilken tid och vaknade idag med åtminstone 12h sömn bakom mig. Så skönt! Så här kommer nu gårdagens outfit med lite navy, vit spets och röda naglar.. Hade på mig min stora förälskelse alltså min nya spetskjol från Zara. Jag tror den passar med nästan allt och tänk er den på sommaren med någon färggrann topp och solbrända ben! Fick en massa positiva kommentarer om den av kunder igår också vilket man ju inte ofta får höra i Finland:) Dessutom invigde jag ballerinasäsongen igår! Men så kom det ju snö idag igen så kanske jag får vänta en stund till sen också.

Kjol-Zara, Blus- Forever 21, Ballerinan-Aldo, Armband-Thailand

2 kommentarer: