31 mars 2012

Lets take off

Idag var vi Pan Am flygvärdinnor igen och gick runt på flera ställen i stan och berättade om serien som börjar nästa veckas söndag på TV2 kl 21.00! Har själv sett alla delarna av serien och kan varmt rekommendera den! Men som alltid blir man ju så himla deppig då en bra serie tar slut, så nu hoppas jag att de överraskar med en season 2;)

Vi träffade på en och annan glad människa i soliga Helsigfors och hade en fotograf som gick med oss hela tiden. Vi försökte få Alexander Stubb som var på shoppigrunda med på bild också men han tackade nej på grund av politiska skäl. Tråkigt att måsta vara så politiskt korrekt! Men andra söta och snälla människor ställde upp i alla fall. Jag gick i helt för stora klackskor och fick skavsår av allt gående till slut. Vad sa jag- klackskor är inte riktigt min grej, inte ens låga klackar!

2 kommentarer:

  1. u should consider pursuing the flight attendant carreer bebsson så sku ja få gratis flyg! t.doni

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror nog int jag sku klara av att flyga,(har flygångest) ha jetlag 24/7 och att gå omkring i klackskor hela dagarna. Not my cup of tea:D

      Radera