23 november 2011

Light up my day

Jag medger rent ut att jag är en ljus junkie.Varenda en grå och mulen dag känner jag mig lite ledsen och trött och vill helst inte gå ut alls. Ljusa dagar vill jag helst gå ut genast då jag vaknat och åh vad jag skulle älska att ha en liten balkong där jag kunde sitta och njuta av ljus och värme. 

Älskar ljus som är så starkt att det bländar. Älskar att vara ute då det är fantastiskt ljust och blir så glad av att inte behöva använda lampor hemma utan kunna använda naturens ljus. Har alltid persiennerna uppe och sover nästan helst också med dem uppe eftersom jag inte tål att vakna då det är riktigt mörkt i rummet. Om någon viss här hemma försöker dra gradinerna för kan jag garantera att jag är där på pricken och räddar ljuset att bli utstängt och låter det flöda in och fortsätta ge energi. Gardiner är ändast vacker dekoration enligt mig!

Och hur mycket gör inte ljus i en fin lägenhet? På ett magiskt sätt får starkt ljus en vacker inredning att helt enkelt stråla!

Ja, vem skulle inte älska ljus!






Ja tror inte det finns något vackrare än en ljust inredd lägenhet med naturnära färger där ljuset flöder in och lyser upp varenda en liten vacker detalj. Så rent och fräscht och vilket glädje det ger!

Bilderna talar nog för sig själva.

Bonne nuit mes amis:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar