6 november 2011

Bullsöndag


Här väntas det på besök av min goda kompis Christa som har flyttat till Stockholm för att studera. Vi har inte setts på flera månader så det blir kul att ses. Tänkte vara duktig och baka bulla till ära för söndagen. Har ikväll dessutom ett möte med kusinerna och tror de blir ganska glada om jag överraskad dem med en sats bullar :) Dock kan det här kan nog bli intressanta bullar då jag saknar en kavel, men en vinflaska fungerar väl lika bra! En gång på landet kavlade vi med koskenkorva flaska- det var nog på gränsen att det skulle ha varit k-18 bullar. Men kavel måste införskaffas, jag menar det är ju snart som pepparkakorna också skall börja bakas eller hur?

Kolla förreste in den fina duken jag fått av mamma i gåva. Perfekt bullduk ju!

Ha en fantastisk söndag mina vänner:)

1 kommentar: