12 november 2011

Tjuvstart på julen

Är julen här ren? Inte riktigt, men julstämningen är här åtminstone! Vi har bakat pepparkakor, dekorerat dem, lyssnat på julsånger och druckit glögg. Dessutom har vi skrattat i mängder åt de osaligt fula pepparkakskreationer vi åstadkommit med rinnande glasyr. Alltså ja det har varit tävling att vem kan visa sin kärlek för den andra med en fulare pepparkaka. Ja ni fattar. 

Och vet ni, jag har börjat juldekorera! Med pepparkakor:)




Så gott med glögg!

Till vänster har vi min zebra med rudolfs röda mul och till höger har vi  bocken elvis utan ben (hans ben föll av senare nämligen.)
Vilket perfekt idé att dekorera fönstret med pepparkakor eller hur?
Alltså jag måste säga att jag älskar fönstret lite grann just nu!

4 kommentarer:

  1. e de din lillesyster? :)

    SvaraRadera
  2. Min lillesyster studerar i Miami så jag lånar min pojkväns ingifta tvillingssyskon då och då istället:)

    SvaraRadera