12 november 2011

Jul?



Alltså fattar ni vilken craving jag fick för glögg nu? Affärerna är ju stängda imorgon så jag helt enkelt måste gå och roffa åt mig några liter glögg. Det är ju inte okej om jag absolut vill ha glögg imorgon och det  inte kan fixa sig. Så nu är det under kontroll.

Nu får det bli en stor sats glögg och pepparkakor till den sista delen av Harry Potter. Om jag inte skulle veta bättre skulle jag nog tro det var jul idag. Ungefär så spenderade jag julen förra året nämligen. Pojkvännen hade busat aningen och satt fast på kasernen i armén, så vi firade jul där tillsammans istället med pepparkakor och en Harry Potter film och insjunkna i en lädersoffa med hål i mitten. Inte så illa alls, men nog föredrar jag en helt soffa och glögg till om man nu får välja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar