1 november 2011

Att vara arg

När jag blir arg är jag verkligen inte nån man vill ha och göra med. Om det är nån som skall få höra hur fel något är så är det jag som skall gå in och pojkvännen vet att han verkligen inte vill vara där!

Idag blev jag arg på dna då de för andra gången ren tappat bort fullmakten att jag får göra ändringar på mitt telefon abonnemang. Några fula ord och en biltvätt senare fick jag till slut min första iPhone. Biltvätten blev jag också arg på då den verkligen inte fungerade som den skulle. Och jag glömde ta med mig stövlar så mina vita Converse är nu ungefär svartvit prickiga och genomvåta. Men bilen blev vit och ren i alla fall. Ja just det, så när jag körde ut började det regna. Såklart. Gissa hur glad jag då blev..

Men nu tror jag att jag blir verkligen busy då jag öppnar iPhone lådan. Jag tror jag kan glimta ljuset i ändan av tunneln!

3 kommentarer:

  1. AWESOOOOME! nu blir vi ihphone buddies! skaffa viber snabbt som tusan!

    SvaraRadera
  2. Sait uuden kaverin, Sirin:)

    SvaraRadera