10 februari 2012

TV time

Jag ryser närmast när jag tänker på vår tv hörna. Först av allt är den full av sladdar, en enorm dator och tv och dessutom har vi små hål i väggen från förra hyresgästerna. Till min lycka fick jag åtminstone bort de enorma högtalarna vi hade förut som var lite outdated. Med en secondhand tidningsställ, den fina korgväskan från Frankrike, lampa och ljus som jag flyttat och nya knobbar i tv-bordet fick hörnan en ny look. Vet exakt hur jag skulle vilja ha det egentligen men har inte hittat rätt möbler så det får vänta en stund. Men knobbarna, dem älskar jag och färgen går så fint ihop med vår nya persiska matta som går i blåa toner:)

1 kommentar:

  1. Hei toi lehtitelinehommeli näyttää hyvältä!Voisitko tulla siivoamaan meille kans -kaikki ylimääräiset roinat pois?

    SvaraRadera