1 februari 2012

Fint på väggen i en sekund

En vecka sen hade jag Sofia hemma hos mig som jag tvingade hjälpa mig hänga upp några tavlor. Jag lovar att det aldrig händer vanligtvis. Jag är mannen i vårt hus och hamnar alltid snickra och flytta på allting själv om jag vill att något skall hända. Det innebär dock inte att det alltid går som det borde. Jag hade köpt krokar som skulle enligt personalen hålla fast huuur stora tavlor som helsr. De här pyttesmå ramarna hölls på väggen exakt så länge som det tog för mig att backa och ta ett foto och så var det krash bom. Den nedersta ramen gick sönder och glaset sprack. Vet nog inte riktigt vad som hände men nu står ramarna på bordet och väntar på att väggen lappas och jag kan hänga upp ramarna igen. Men fint var det en stund i alla fall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar