14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Jeans, Blus, Boots-Zara, Jacka-Forever 21, Sjal-H&M, Väska-LV

Glad alla hjärtans dag<3 

Lockade till och med håret till ära av vändagen;) Idag har jag skött en massa ärenden gällande skolan och skickat tiotals papper hit och dit.. Hann även ta en runda inne på Zara och hittade mina första rea fynd där i år. En härlig blus och en jacka som jag närmast tjänade pengar på då de var så billiga!

Lyssnade just på radion då de ringde till en gammal gubbe av slumpen tror jag och undrade hur han skulle fira den speciella dagen och ifall han kanske skall köpa rosor eller annat smått till sin fru. Han svarade att han inte tänker fira och det har han  inte gjort så länge han minns eftersom det är bara galna som firar. Jag blev lite sur på gubben och tänkte nu göra en snäll gest och hämta kärleken från skolan eftersom vädret är helt katastrofalt att gå i! På kvällen har vi tänkt gå på middag, vart vet vi inte ännu.

Kom ihåg att vara lite extra snälla och kärleksfulla idag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar