22 februari 2012

Otäcka bloggtjuvar


Är det bara jag eller har ni också fått en massa konstiga inlägg på bloglovin på de bloggar ni följer? Har plötsligt typ 20 olästa inlägg som är skrivna i de bloggar jag följer men de är på tyska eller italienska och har skrämmande bilder! Alltså verkligen inte skrivna av de som det påstås. Lite otäckt!

Men allting är inte så dåligt här ändå! Vi har ätit god lax med potatisbatatmos. Mums! Nu skall jag fortsätta titta på The Good Wife som jag är helt inne i. Har till och med en massa mardrömmar om mordcases just nu. Lite otäckt det också! Men jag får sån inspiration av serien och skulle vilja bli en jurist själv nu helt plötsligt. Det kommer nog aldrig hända för att jag är urusel på att argumentera! Om någon säger emot mig är jag typ bara "ah okej, du har säkert rätt." Så det vore ju inte riktigt rättvist för dem jag skulle försöka försvara om ni förstår.

Gonatt:)

2 kommentarer:

  1. Jurist, why not? Ihana valoisa kaunis kuva ja Bella!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Niin kuin sanoin, se ei ehkä olis maailman paras idea mun väittelytaidoilla:D

      Radera