26 februari 2012

En dag som flygvärdinna

Gårdagen spenderade jag alltså med två andra flygvärdinnor varav ena var min fina mamma. Vi sminkades, fick håret lagat (min maskerare brände propparna med mängden av hår jag har) och tog sedan en taxi till ishallen där Uuden Musiikin Kilpailu skulle börja om några timmar. Vi gick omkring och berättade om serien Pan Am och delade ut små kort med information om serien. Blev super överraskad över hur glatt människorna orkade lyssna, frågade frågor och berömde våra outfits. Det är ju inte speciellt finskt liksom! Vi åkte iväg när programmet började och publiken gick in i hallen. En kul dag var det:)

Efteråt läste jag att Pernilla Karlsson vann och märkte att en gammal bekant skrivit och producerat låten. Gillade hennes låt verkligen:) Go finlandsvenskar!

1 kommentar:

  1. hihihihiiiii du borde pursuea fygvärdinna karriären bella!!! FINA E NI!<3 t. dondon

    SvaraRadera