21 februari 2012

Fastlagsbullens dag:)


Men trodde nån verkligen att jag kunde låta bli att baka fastlagsbulle? För det kunde jag ju verkligen inte. Vi bakade tillsammans med mamma ikväll. Halva degen gjorde vi fastlagsbullar av och andra halvan kanelbullar! Så nu har både jag och mamma ett lager av bullar och det blev även hemleverans med några bullar hem till Sofia också:) Hon påstod att de var goda så vi kan väl lita på henne! Smakar själv snart- bara middagen som blivit alldeles för sen blir färdig.

Glad fastlagstisdag alla fina:)

2 kommentarer:

  1. Mannen min var ganska så nöjd när han kom hem och fick slafsa i sig sin bulle;). Han tackar(och jag som hade hoppats att han inte var sugen och jag skulle få den också, damn)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch då, borde ju ha fatta att hämta två åt dig!

      Radera