20 februari 2012

Cappucino och fastlagsbulle

Idag var jag och lunchade på Yle med mamma och för att det var min första gång där ville restauranggubben bjuda på välkomscappucino åt oss båda. Huvudvärken och darrandet påminde mig igen värför kaffe inte är för mig! Men det var gott i alla fall. Har också fått i mig en ståtlig super god fastlagsbulle idag. Försöker övertala mig själv att inte baka egna imorgon för sen har man ju det där dilemmat med vart man skall stoppa 20 bullar. Så slutar det med att man äter upp alla själv och svär på att aldrig baka bulla igen. Så vi får se hur det blir, är nog ganska sugen ändå:)

2 kommentarer:

  1. Oih, en tiennyt että saat kahvista tollasia sivuvaikutuksia :( Pullassa riittää ainakin kermaa, nam!

    SvaraRadera
  2. Oih, en tiennyt että saat kahvista tollasia sivuvaikutuksia :( Pullassa riittää ainakin kermaa, nam!

    SvaraRadera