3 november 2011

Home is where your story begins


Efter att jag blivit intresserad av inredning märker jag att då jag går hem till någon ser jag genast runt mig, studerar varenda en liten detalj och funderar vad som skulle kunna göras om. Blir så glad då jag ser ett fint hem att jag gärna skulle fota varje hörn för att bara inte glömma hur det var. Lyssnar också gärna på historien bakom möblerna och dekorationerna. Tycker hem berättar så mycket om personer och tycker det är tråkigt då någon inte alls intresserar sig för hur den bor då vi ändå spenderar så stor del av tiden hemma även om vi är vakna eller sover. Allting börjar ju hemma. Finns inget som  gör mig gladare än ett trevligt hem som är inrett med omtanke och kärlek.

Jag tänkte nu börja med att sätta ihop "Hemma hos reportage" där jag visar fina hem som jag besöker för att ge er lite inspiration och bara för att ha något kul att dela med mig! Vad tycker ni om det? Skall vi börja ren idag?

1 kommentar: