2 november 2011

Abstrakt på väggen

Nu står det Lóréals ystävänmyynti på agendan. Tänker nog köpa lite mer julklappar, eller skall vi säga försöka, det kan ju vara att jag plötsligt behöver allt möjligt smått och gott själv:)

Blev förresten inspirerad då jag såg på Svenska Hollywoodfruar och såg Isabel Adrians tavlor att själv måla en enorm tavla till vardagsrummet. Då skulle den ju vara exakt som jag vill åtminstone. Skulle vilja ha den ganska abstrakt men färgerna vet jag inte ännu. Får nog gå in till en målningsaffär och kolla in lite canvas och färg så ser vi vart denhär idén leder. Har nämligen alltid gillat att måla och har målat en och annan liten tavla när jag var yngre. Kul projekt kanske:)

Tycker det är jätte fint att  blanda vitt och neutrala färger i vardagsrummet med någon lite vildare abstrakt tavla i färg. Vad tycker ni?

Här kommer lite inspiration:







1 kommentar: