20 november 2011

Fluffiga vita djur


Träffade mamma idag på stan och ganska snabbt så tappade vi bort oss till jul avdelningen där jag fann finfina juldekorationer. Det är något då jag ser ett djur som är sådär fluffigt och mjukt att jag bara inte kan hålla fingrarna i styr. Den pyttelilla räven bar jag omkring på som ett litet barn medan jag granskade dekorationsutbudet och ville inte släppa den förrän det var dags att gå. Och nej, jag skämtar inte ett dugg!


Kunde inte ännu bestämma mig för hurdan sorts juldekoration det får blir så bollarna blev kvar i affären än så länge.
Det här är en julkalender. Fattar ni hur fin den är? Och den var enorm. Skulle gå som tavla ungefär.

Nu blir det glögg, lösgodis och en söndagsfilm.Mys tror jag det kallas:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar