10 november 2011

En fanatisk est

Idag har jag varit på Henri Lloyds ystävänmyynti på Drumsö. Lönar sig att kolla in! Måste nog gå dit imorgon igen för en ordentligare titt. Ni förstår, jag var med pojkvännen och han tyckte inte det var lika hejssan som jag. Dessutom lyckades vi låsa ut oss på dagen och måste ringa nån gubbe till hjälp som var mycket otålig och jag blev tillbedd att springa till honom med pengarna mycket snabbt. Har annars skött ärenden och varit på promenad med Dina. På promenaden blev jag nästan påkörd av en paketbil med kärra som också tutade till mig och vinkade ännu fanatiskt efteråt. Den estniska registerplåten förklarade för mig att det är någon snuskgubbe så jag bara himlade med ögonen och tänkte att nä, inte igen. Ja, sen när han körde in på vår gård blev det hela ju lite klarare då det visade sig ha varit en jobbman som jobbar för oss och försökte få min uppmärksamhet för att säga hej. Han var nog lite bitter sen vet ni.






2 kommentarer:

  1. Nånting liknande har hänt mig också! Sen undrar man såklart om man blivit lite för paranoid... :D

    SvaraRadera
  2. Men nej det kan det väl ändå inte vara:D

    SvaraRadera