26 november 2011

Dreamcatcher

Har nu drömt obehagliga drömmar i flera månader som gör att jag alltid är riktigt dötrött då jag vaknar. Konstigt nog kan drömmar verkligen suga ut all energi! Så nu fick jag nog av det och gjorde mig själv en drömfångare som borde fånga alla mardrömmar i sitt nät. Tittade en enkel tutorial om hur man trär tråden till ett nät och det var inte alls så svårt som jag trodde.

Funderade nog ifall den fungerar utan att ha några shamaner som lagt sin trollformel över den. Efter en natts sömn kan jag dock konstatera att den tycks fungera! Så brukar det väl vara, att om man tror på något tillräckligt så fungerar det!

Förresten är det en ganska speciell julklapp till någon som lider av mardrömmar. Det är ju lätt att ändra på färgerna och göra en färggrannare för barn tex!

1 kommentar: