20 november 2011

Festligheter

Igår firade vi min kusin  som blev färdig från Kadettskolan med en stor fest. Han bar en riktigt stilig kostym hela kvällen som vi flickor beundrade och o:ade till och pojkar var sådär smått avundsjuka av. Vi åt god mat som alltid och festade in till midnatt då det verkligen blev tid att åka hem. Max och min kusins pojkvän Max fick nämligen för sig att de vill ordna wife swap i en vecka men så att pojkarna bor tillsammans och jag och min kusin bor tillsammans. De tog någon timme på sig att skriva kontrakt med strikta regler om att ingen kontakt får hållas under den tiden och vad straffen innebar. Ja, ni kan väl gissa om kontraktet "försvann" då vi flickor skulle signera det. Vilka besvikna pojkvänner. Men idag tror jag de är glada över att kontraktet försvann och de får behålla sina flickvänner som sköter om dem så fint:)




Blus-Day Birger et Mikkelsen, Jeans-Zara, Ballerinas-Aldo, Väska- LV, Örhängen-Nordstrom

På mig hade jag min nya blus från Day Birger et Mikkelsen som jag verkligen älskar. Fin va? Den går lika bra att ha till vardags som till fest och tyckte att den var ett utmärkt val till en släktfest som sedan gick över till en större fest med alla jubilarens vänner som var inbjudna senare. En lite konservativare look fastän jag nog föredrar klänning på fest för det mesta.
Här är några godbitar från sortimentet som serverades igår. Tyckte att brie osten var fint dekorerad med fikon för att ge lite kontrast till det vita.Focaccian var super god och sist med inte minst chokladen.Vem kan motstå god choklad liksom?

2 kommentarer: