22 september 2012

Must haves



Soffbord-Fly, Pall-Casa, Säng-Maisons du monde, Golvlampa-Fly, 
Soffa-Maisons du monde, Skrivbord-Fly

Just nu bor vi väldigt tomt, i en stor tillfällig lägenhet där vår enda möbel är en våningssäng. Vi vet inte ännu om vi kommer bo i en möblerad eller omöblerad lägenhet så vi kan åtminstone inte ännu köpa några möbler. Men det har nog inte hindrat mig från att titta runt lite och bli förälskad i en massa vackra möbler. Det tycks vara ganska jobbigt att köpa möbler här då man får vänta på leveransen i flera veckor om inte månader. Men rätt så billigt är det i alla fall!

Så spännande att kanske få inreda helt och hållet nytt! Så här har jag tänkt mig ungefär då. Vill fortfarande ha det ganska ljust och fräscht med ljusa tyger och lite trä, svart, grått, beige och krom blandat. Och så tog jag med min blåvita persiska matta som kommer passa perfekt till. Det skall bli så snyggt vet ni! Om vi själv får möblerar då. Det enda som inte är riktigt billigt är soffan, men en stor hörnsoffa skulle ju bara vara såå skön att ha. Och snygg för den delen också! 

Vad tycker ni? Har ni något som ni bara måste köpa inredningsvägar nu på hösten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar