12 september 2012

Fresh food






 Försökte ladda upp en himla massa bilder men det bara går inte. Vi har inget nät hemma för vi blivit lite lurade så jag är på hotellnät som är riktigt dåligt i närheten. Men några bilder från en restaurang/affär hittade hit i alla fall. Andra dagen av vår roadtrip körde vi igenom Tyskland till Lucerne, en lång dag igen och vi var framme igen sent på kvällen. Största delen av dagen ösregnade det så man fick verkligen kämpä med körandet. Någon timmes elavbrott på hotellet var nog pricken på iet efter en lång dag när vi försökte på nätet planera nästa dagen.Men nu till  de smaskiga bilderna. Brevid hotellet fanns alltså en restaurang/affär som sålde en massa goda smoothies, kakor och maträtter med färska råvaror. De hade dekorerat med bär och frukter och allt såg så fräscht och gott ut att man kunde ha smakat på exakt allting!

2 kommentarer:

  1. Vad tyckte du om Lucerne? Det är en av mina absoluta favoritstäder i världen! Synd att det är så svårt att komma dit :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som det kanske framgår från mitt senaste inlägg så blev jag helt superförtjust i staden! Nästan så att jag vill åka dit snabbt och slutföra studierna:D Jag undrar verkligen inte att det är en av dina favoritstäder:)

      Radera