28 september 2012

Happy Friday!


Det har blivit lite höstigt här med. Det ösregnar, åskar och stormar nästan varje dag och gatorna svämmar över och saker flyger omkring. Men så är det över nästan lika snabbt som det började och solen kommer fram och det blir värsta bästa riviera vädret igen. Inte alls så farligt att temperaturen faller under 20 
grader då och då för för det mesta är det ändå vackert som bara den. 

Ni kanske minns att jag några inlägg tillbaka nämde att jag vill ha en stor vit stilren hörnsoffa men den jag hittade på Maisons du monde nog var helt för dyr för att ha bara i några år. Så nu gick jag och hittade en nästan likadan från samma affär men använd för en bråkdel av priset. Jag måste bara säga att jag älskar att fynda på nätet! Nu gäller det att hitta en trailer så jag kan gå och hämta soffan. Börjar nämligen få nog av inte ha något annat ställe att vara på hemma än att ligga inklämd i våningssängen. Blir så skönt med första riktiga möbeln:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar