8 september 2012

Back on track


Nu är jag äntligen tillbaka här igen! Har saknat bloggen men samtidigt tyckt att det varit ganska skönt att ta en liten paus. Det började visst med att jag tyckte det var jobbigt att skriva med vänster hand, kände mig ful för att jag hade ett enormt handskydd, inte hade riktigt något att blogga om och så gick jag väl in i dendär onda cirkeln som lätt kan hända när något är lite på snedden att man börjar tycka så otroligt synd om sig själv. Så allting kändes jobbigt och jag ifrågasatt exakt allting i mitt liv. Och bloggen, inte i alla fall min blogg, tycker jag skall vara ett ställe för negativitet och deppighet. Så jag tog en lite timeout. Det hoppas jag att ni förstår.

Men nu är handen fri igen, inte återställd ännu, men den hänger med. Igår föll två vattenglas ur handen på mig, varav det ena gick sönder. Så det är väl en bit att gå ännu. Och så har jag ju någon vecka sedan kört hela vägen ner till Frankrike, som för varje dag som går känns mer och mer som ett ställe där jag trivs ganska bra. 

Nästan varje dag har jag tagit bilder som jag tänkt sätta upp på bloggen, så månne ni inte får se vad jag hållit på med under den senaste tiden i alla fall. Och tack till er snälla läsare som kikat in då och då och undrat var jag är. Jag har saknat er<3

6 kommentarer:

  1. Jee! Kiva att du är tillbaka och att handen börjar repa sig. Det skall bli spännande att läsa om Frankrike :)

    SvaraRadera
  2. Härligt at du är tillbaka!!! :)

    http://magdaleenanmatkassa.blogspot.fi/

    SvaraRadera
  3. Roligt att se att du har börjat blogga igen :)

    SvaraRadera
  4. Roligt att du är tillbaka i bloggvärlden! Lycka till med allt där borta, det ska bli spännande att läsa!

    SvaraRadera