11 december 2011

Ylle och renar

Idag har jag varit på jobb och så var jag som smakråd till mamma när hon skulle välja kläder för ett jobb. Jag fastnade för några mysiga koftor som jag spanade in på Stockmann! Jag vill så mycket nu ha en supertjock ylletröja med snömönster och renar!

Den kommer från Oui!
Den är lite silverglittrig, jätte fin från Ralph Lauren!
Här har vi en med renar från Sand. Älskar!
Nu är jag helt slut, ingen aning varför. Kanske det var fullmånen igår eller så är jag bara yr. Hela veckans dagar har flutit ihop då det långa veckoslutet i Hangö avslutades först på tisdag. Hoppas nästa vecka blir klarare- åtminstone väntar mycket jobb och dessutom kommer en saknad syster hem från Miami:) Äntligen!

Nu tänker jag kasta på mig min morgonrock koka upp lite glögg och stormysa. Det behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar