2 december 2011

Jobb i winter wonderland

Idag har jag varit på Papagena på jobb igen. Hur roligt är det inte att få ordna och inreda hela dagarna. Är super ordningsam så det passar mig alldeles perfekt. Vi har en massa fint nytt så ta er dit nu för att julhandla! Börjar nog få mer och mer julkänsla då jag är omringad av en massa julpynt. Just nu är jag urförtjust i ett hjärta som är gjort av knappar, en stjärna av minibjällror och glöggen som just kommit in i 3 smaker. Gott dessutom- vi smuttade nämligen på de olika smakerna längs med dagen:) Och så har vi så fina kuddar med rådjur också. Måste nog nu akta mig att inte köpa allt och bli med för mycket dekoration eftersom det nog aldrig är snyggt! Men lite kan man väl unna sig va?:)

Är inte kudden fin! Den kommer från Iosis och finns med olika rådjur och hundar. Älskar dem!
Älskar också deras små påsar som kan användas för tex. kosmetik.
Ljusfat gjorda av knappar och dekorationer som man kan hänga i julgranen -hjärtan, julgranar och stjärnor. Gillar stort!
Måste trasor verkligen vara så tråkiga? Pop design säger nej! De har en massa jätte söta trasor. Det kallar jag vardagslyx!
Glöggen som finns i äppel,saffran och hallonsmak. Supergott och flaskan kan ju användas sedan för tex. dressing!

I mitten till höger kan ni glimta de där vacka stjärnorna som är gjorda av minibjällror.  Jätte söta att hänga i fönstret!

Måste nog ta mig i kragen och fotografera lite bättre nästa gång. Nu blev det ju lite suddigt men hoppas ni överlever:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar