29 december 2011

En dröm som blev uppfylld

Nu har jag invigt min finfina Moncler jacka som är varmare än jag någonsin kunnat tänka mig. Sekunden jag satte den på mig kände jag hur det blev riktigt kokhett. Perfekt-exakt vad jag behövde som alltid har kallt:) Det var ju inte många dagar sen jag prövade en Moncler på Stockmann och blev lite kär. Så jag bestämde mig för att köpa en som är använd så jag fick den till ett superbra pris! Så gick det så att jag fick vinterboots från Sorel till jackan också som råkar matcha. Nämligen syrran måste i panik köpa varma snöskor då hon åkte till Alperna imorse, så vi tog dem i min storlek för att hon behöver dem bara i 3 dagar. I Miami går man ju inte i vinterboots exakt. Så ni får se dem när de kommer tillbaka från sitt äventyr. Absolut varmaste skorna någonsin och känns helt annat på fötterna än Uggs som inte stöder foten det minsta! Nu klarar jag mig många vintar och behöver inte med obehag tänka på hur hemskt det är att gå ut i kylan och stöstormen.

Så här får ni en dagens som består av:
 Blus&Örhängen-Forever21, Jeans-Zara, Jacka-Moncler, Halsduk-Stockmann, Boots-Topshop, Väska LV





2 kommentarer: