26 december 2011

Julstädning och artwork

Efter julfirandet igår hämtade jag Max och vi kom hem vid tvåtiden och jag började en nattlig julstädning som resulterade i 6 st enorma påsar fulla med alla världens kartonger och skräp jag samlat på. Också lite redecorating tog plats och min nya tavla vi målade igår fick en tillfällig plats vid matbordet tills den torkat och får hängas på väggen ovanför soffan. Idag åkte vi mot Hangö för mer julfirande och ville inte riskera att skruvarna i väggen som skall hålla upp tavlan ovanför soffan inte skulle hålla och jag skulle ha en lilasvart soffa när vi kommer tillbaka om tavlan skulle ha fallit. Jag är trött på mitt helvita hem, men en oljefärgklottad soffa är inte riktigt vad jag letat efter ändå!

Så, vad tycks om tavlan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar