18 december 2011

Julfest hemma hos mig


Idag har vi firat jul med Dansku, Max, Enni och Ida eftersom flickorna åker till Thailand imorgon och vi ses inte förrän efter jul. Vi började med att byta julklappar och jag fick en superfin lykta från Riviera Maison med ett gulligt ljus i och en pink champagne i jätte snygg kartong så den får gärna stå framme. Tusen tusen tack till flickorna och deras mamma:)

Efter julklapparna trängdes vi i köket alla fyra flickor och kokade julgröt. När vi ätit gröten började julgodis bakandet. Resultatet är ännu oklart då de är i frysen och stelnar så ni får se senare hur de blev.

Medan jag och Ida bakade julgodis vet jag inte riktigt vad som hände men Max spel blev plötsligt intressant för Dansku och  Enni och inom kort var Enni inne i spelvärlden och skrek som bara den när hon fick nån dödad. Herre gud säger jag bara! Så vi följde med alla och undrade vad det hände åt flickan som vanligvis brukar gå omkring och pröva mina klackskor och klänningar (Obs. klackskorna var nog på ändå!)

Vi hade det så kul så kul och jag är glad att jag fick fira en liten flickjul i år med de sötaste flickorna.












Nu måste jag nog kolla vad läget är med julgodiset! 
Så vi hörs lite senare:) 

3 kommentarer:

  1. You look happy happy:) Tytöt valtasi Maxin pelin ja ei Max näytä niin onnelliselta. Joulupuuroa nam!!

    SvaraRadera
  2. Kiitos tästä päivästä :) puss hyvää joulua !!!!!!

    SvaraRadera
  3. vitsi ja e fiiiiin, t.doni

    SvaraRadera