2 december 2011

Första december

Enligt kalendern är det december idag fastän det ju verkligen heller inte känns så. Har försökt komma in i stämningen med att öppna första luckan av adventskalendern därfirån det kom en dumle, druckit glögg,tagit fram en Lexington Holiday kudde och bakat en ny sats pepparkakor och dekorerat dem så man har något smått att gnaga på då sötsuget överraskar. Jag har ju ingen julpynt då det är första julen i ett eget hem men jag har dekorerat lite till nu med pepparkakor och gjort sånadär hängbara!

Fick förresten en drömfångar beställning av Enni. Hon fick redan sin, en likadan som min och önskade att jag gjorde några till färggrannare till Hangö åt henne- vi tänkte med vita,svarta,turkosa och pinka fjädrar. Tyckte det lät som en rolig idé så det är väl bara att börja mass producera för mig nu då! Någon annan som vill beställa?:)





Gonatt, vi ses imorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar