21 december 2011

En julgransägare

Idag efter jobbet kom en kompis och hälsade på som jag inte sett på länge. Jag briljerade med de torraste skämten ever och förstod till slut att det är bäst att hålla tyst tills jag sovit en ordentlig nattsömn, så trött är jag!

Men vet ni vad, jag fick en julgran idag, dansk och inte alls någon traditionell gran vetni! Då jag bar hem den började det dessutom snöa. Kanske julen kommer sen också iår? Dedär långa svajande träden som är julpyntade i blått i Esplanadparken får ge er lite försmak för hur min gran ser ut. Visar den imorgon bara jag hittar ett hörn åt den hemma:)

Vi tog en snabb sväng på stan med syrran och jag drog fram mina uurgamla Caterpillars för att inte behöva gå med våta fötter i läckande boots. Kändes verkligen ganska last last year fastän de tycks vara i mode igen. Konstigt detdär!


1 kommentar:

  1. vaaau najs caterpillars!!! kände mej som om ja sku ha haft tegelstenar på fötterna då ja satt på mig mina idag - but, u know, as they say: Man måst lida pin för att vara fin! hoohohoho fiiin va ja nooog me cattin o pomppatakki ända ner till tårna o gröna handskar! #dondoninventingnewhighfashön.

    SvaraRadera