20 juni 2012

På Loppis



Idag har jag och Jasu varit hela dagen på Hietsus loppis och sålt ihjäl oss. Människorna attackerade sekunden jag steg ut ur bilen och en man ville ge pant till mig så att jag lägger alla parfymerna åt sidan för honom så han kan komma o köpa dem då jag fått upp påsarna. Entusiastiskt folk kan man väl säga! Egentligen skulle jag inte alls gå på loppis ren idag men så blev det så många kassar då jag rensade hemma, hos mamma och på landet att det var omöjligt att få dem att rymmas någonstans. Lika bra att få det undanstökat!

Vädret var helt perfekt för loppis om man glömmer den där ena lilla vindpusten som drog ner ett helt klädräck som dessutom gick sönder. Annars var det överraskande mycket människor i farten då solen var framme och värmde som bara den. Kände att jag får solsting så jag satt halva dagen med en ful hatt på huvudet som jag sedan som tur fick såld;) Sålde en massa men känns som jag har minst lika mycket kvar så får se om det blir en till gång ännu under sommaren.

Nu är jag helt slut och tror jag ligger raklång en stund och andas ut ett tag och så får vi se vad det händer senare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar