4 juni 2012

At the airport

Känns som om jag är på flyfältet åtminstone en gång i veckan nu. Det finns inget bättre än att hämta upp någon man älskar. Men att se någon åka har aldrig varit lätt för mig. Idag var det en av de där tråkigare flygfälts visiterna då man skulle vinka hejdå till sin vän. 

När skall jag lära mig skiljas åt från människor utan att bli bitter? Jag har en riktigt ful självisk sida i mig som gör att jag blir sur på dem som lämnar mig här och åker bort. Som om de sviker mig för att de har ett eget liv. Men nog skall väl människor få leva livet, resa och se världen. Det är ju inte bort från mig. Tvärtom. Jag får ju höra om deras äventyr ute på världen istället då de kommer tillbaka.
 Och krama om dem som aldrig förut<3





Kjol-DAY Birger et Mikkelsen, Topp-Zara, Klocka-Guess, Skor- Cavawia, Väska-LV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar