26 juni 2012

Breakfast in the sun







På morgonen var jag i stan för att sköta om ärenden för Sydafrikanska ambassaden och när jag kom tillbaka blev det helt fantastisk sol. Då kunde man ju inte annat än sätta croissanter i ugnen och duka för frukost ute. Älskar att äta mina croissanter med hallonsylt och någon riktigt god ost. Vi spelade tennis innan frukosten och nen boll vi tappat hittade jag ett perfekt smultronställe med nästan mogna smultron. Kunde inte hålla mig från att plocka lite för att sätta i jogurten. Sååå gott!!

2 kommentarer:

  1. Oh, det ser helt underbart ut. Jag saknar så vår balkong... Att äta frukost utomhus är det bästa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste nog vara det bästa att äta frukost ute! Jag önskar också såå att vi hade en balkong hemma i stan! Trivs därför inte riktigt i stan för att det känns att man missar hela sommaren:(

      Radera