2 juni 2012

Golden Girl

Jag har ju berättat innan hur otroligt vackert min vän Jasmine sjunger och spelar gitarr. Man får gåshud och tårar i ögonen då man hör henne sjunga och de flesta undrar nog varför hon inte håller på med musik istället. För att hon är så vansinningt bra på just det. På bara några minuter skriver hon ihop en låt själv som låter helt felfri. Men så är hon ju en begåvad skådespelerska och filmdirektör också och så tar hon helt fantastiska bilder. Så varför då välja en sak som man gör då man kan göra allt som hon valt att göra! Ja, man verkligen ser på henne att hon lever sin dröm<3

Idag var det ju många som blev studenter så Jasmine dök in i min garderob och hittade ett och annat fint varav klänningen på videon var ett alternativ som jag modellade för henne. Hon tog så många vackra bilder att jag tyckte ni får se nästan alla av dem på en video med Jasmines Golden Girl låt hon skrivit spelandes i bakgrunden. Hur fantastisk är inte hon<3


2 kommentarer:

  1. oiiii så fin du e o så fiiiinit jasu sjunger! what a duo!! <3 R.Toni

    SvaraRadera
  2. Mull on ronii ikävä <3

    SvaraRadera