3 juni 2012

Lägenhet

Förra veckan blev jag anlitad att söka efter en lägenhet så jag har varit och sett på flera lägenheter nu under veckoslutet. Tycker att det finns överraskande mycket vackra lägenheter i bra skick ute på marknaden för tillfället. Det enda konstiga är hur små badrummen verkar vara och ja så har andra lägenheter mycket konstiga bottenplaner. På fredagen såg jag en 160 kvadratmeters lägenhet som var en etta vilket ju inte är helt vettigt. Dagens lägenhet hade helt fantastisk bottenplan annars utom att den hade bara ett mörkt badrum med ett pyttelitet  högt badkar man skulle stå och duscha i. Mycket awkward badrum på något vis. Undrar hur svårt det egentligen kan vara att riva en vägg eller sätta upp en extra vägg. Eller bara ha en vanlig dusch. För det skulle göra så himla mycket för lägenheten! Imorgon har jag några till visningar bokade och sen gör jag beslutet. Jag tror jag redan har en klar vinnare från gårdagen men vem vet vad som väntar;) Kanske vill ni se sedan hurdan lägenhet det blev?

Vädret har ju inte varit något vidare. Som på julen ungefär. Men färg på kläderna gör mycket för humöret:)

Jeans, Blus, Skor-Zara, Väska-LV

1 kommentar:

  1. nice bag -nice shoes - nice shirt - nice girl. Werry NAJS

    SvaraRadera