10 maj 2012

Snickarn

Bild-Pinterest

Idag har jag byggt åt mig en inredningsstege och inte kunnat släppa tanken av att bygga en dubbel solsäng som jag sedan skulle fylla med alla världens kuddar och madrasser. Här på landet har vi en alldeles för stor terass som nästan står helt tom och nu har jag ögat på den en god stund och har en massa idéer. Jag tänker soffgrupp, jacuzzi, solstolar, den där solsängen och så härliga planteringar med träd och blommor. Men nu åker vi hemåt så byggandet får nog börja en annan dag. Så kanske jag borde fundera två gånger om jag verkligen vill bygga nåt som högst antagligen kommer rasa ihop ganska snabbt. Och så får vi se hur stegen kommer passa in där hemma. Ett gammalt sprucket bord hittade jag också som jag tänkte restaurera och ha som nattduksbord. Jag älskar sånhäna projekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar