30 maj 2012

A night with South Africans

Ikväll har jag varit hemma hos Jasmine på middag med hennes familj och vinförsäljare från Sydafrika. Vi har lyssnat på historier om Sydafrika som är mitt absoluta favoritland, ätit världens godaste mat med bland annat skagenröra, lax och abborre, druckit fantastiska viner och lyssnat på Jasmine som sjöng och spelade gitarr. Varje gång får hon mig att vilja börja sjunga och spela också. Så snart får hon lära mig också spela fast jag nog är hopplös med att kordinera sång och gitarr!

Det blev en lyckad kväll med trevliga människor och en saknad till Sydafrika som bara växte. En vacker dag ännu skall jag tillbaka till världens vackraste land med savanner, vinodlingar, blomgårdar, pingviner och lejon<3

2 kommentarer:

  1. Nu fick jag också längtan tillbaka till Sydafrika! Det är så härligt land med så mycket att erbjuda!

    SvaraRadera