16 maj 2012

Grillande och bastubadande

Idag var jag och köpte en ny grill eftersom den gamla exploderade. Jag byggde upp den i varma solen med vår jobbman. Trodde grillar kommer som en färdig del men den kom i sådär 200 delar. Har man en proffs som hjälper en kan det ju ändå inte gå helt fel. Utom att jag nu tappade skruvar under terassen och han med för mycket manpower lyckades vrida sönder handtaget. Thank god for superglue;)  

Stora bastun är nu också i bruk och gud vad skönt det är att bada riktig bastu! Älskar älskar riktig träbastu<3


Förresten så är det något med mig. Jag går med handväska på landet också för att jag har så mycket viktiga och inte så viktiga saker som jag vill bära med mig! Jag kan väl inte vara den enda? Det betyder ändå inte att jag går här i världens klänningar och finskor utan gamla för små kläder och espadriller som inte är av den vackraste eller renaste sorten. Men handväska ska det va;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar