22 november 2012

Skidkoja







Har det roligaste jobbet just nu. Letar nämligen efter villor, lägenheter, slott, hotell och andra ställen med intressant inredning för fotograferingar. Så jag sitter här nu och kollar igenom de finaste ställena i Frankrike och drömmer bort mig lite. Tyvärr borde jag koncentrera mig på rivieran och gärna så nära Monaco som möjligt, men lite längre borta finns världens finaste slott och enorma vingårdar.

 Idag ramlade jag in på Divino Frances sidor med otroliga villor och fastnade för den här otroliga "skidkojan" i Courchevel. Nästa så man börjar sakna efter lite snö och skidåkning. För en liten skidsemester däruppe skulle ju faktist inte låta alls fel:)

2 kommentarer:

  1. Wow vilket ställe! Dit vill jag :)

    SvaraRadera
  2. Me too! Man sku knappast tillbringa alltför mycke tid i backen;)

    SvaraRadera