3 oktober 2012

Inspiration till vardagsrummet








\Hittade en massa fina vardagsrum på Hemnet som alla speglar på något sätt vad jag är efter i vår inredning. T'ycker att en snygg soffa,  lite färg på textilerna, ett fint soffbord och roliga lampor gör det största intrycket. Och så goddoftande blomor såklart. 
Vill såå redan börja inreda men väntar på några leveranser och info om när jag kan plocka upp den där perfekta hörnsoffan. I Frankrike tar ju alltig lite extra länge som ni säkert vet;)

5 kommentarer:

  1. Aivan älyttömän kauniita huoneita.. Oih. * huokaus * ^^ Niin ihania hi !

    Satu
    Indie by heart

    SvaraRadera
    Svar
    1. Niinpä! Muuttaisin samantien mihin vaan noista<3

      Radera
  2. Den översta och understa bilden är just i min smak :) Så lyxigt att få inreda från grunden förresten. Ofta har man ju redan en massa måste möbler som bara följer med och att byta ut dem blir sen så krångligt och dyrt att det ofta blir... Det skall bli spännande att följa hur ert nya hem utvecklar sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vet! De är det mest störande nånsin! Håller just nu på att byta inredning en möbel i gången och jag hatar att komma hem till kaoset där nya soffan inte passar ihop med gamla möblerna :D

      Radera
    2. Så sant! Min smak gällande inredning har ändrat en del sen jag inredde från scratch i Finland så det är faktist super roligt att nu få göra helt om och just så som jag vill:)

      Radera