19 december 2012

Julshopping i Nice

Igår blev det lite julshopping i Nice i vackert väder bland många många andra som verkar ha julstress. Vi var bland annat inne i en härlig coffee shop som sålde konfekter, te och kaffe. Man kunde dofta på allting och jag stod där och doftade in olika te- och kaffesorter tills jag nästan svimmade. En julklapp fick jag dessutom gå och byta då jag en dag råkade gå igenom gamla bilder på iphonen och såg av slumpen att en vän jag köpt ett smycke åt faktiskt redan hade ett helt likadant! Hoppas resten av julklapparna är lite mer originella;)

Några små grejer återstår att köpas ännu men ingen stress gällande julklappar här mer. Dagarna kryyyper fram nu. Jag har redan börjat packa då det inte ryms med så mycket- måste ju få plats för alla julklappar också! Tycker nog lördagen fick komma lite snabbare nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar