7 augusti 2012

Dinner


Dagens middag blev så god att jag nog tyckte ni också skall få möjligheten att prova det! Modifierade lite pastan med kantareller och bacon som vi åt i Hangö och gjorde en skitgod och urenkel vegetarisk pastarätt. 

Först kokade jag upp spaghetti och stekte kantareller med zucchini i olja. Så tilsatt salt och vitlökspeppar och en vitlöksklyfta. När spaghettin kokat klart hällde jag kantarellerna och zucchinin ovanpå spaghettin på tallriken, skar upp några körsbärtomater och toppade det med att kläcka en äggula på rätten. Riktigt lätt, snabbt och gud så gott!

1 kommentar:

  1. Låter supergott! Vi talade förresten med min pojkväns mamma här om dagen och hon nämnde en familjebekants son som hette Max och som sku flytta till Monaco och jag bara "whaaat?!". Världen är liten, tydligen har våra pojkvänner hillu som små. De heter Barner-Rasmussen, du kan ju fråga Max om det ring any bells :)

    SvaraRadera