18 december 2012

Vackert i Villefranche

Några bilder från hemvägen från Nice vid solnedgången. Vi stannade vid Villefranche så som många andra och beundrade utsikten. Hur vackert är det inte här egentligen!! Vi har haft helt fantastiskt väder, många dagar med +15 och full sol. Vill man så kan man på dagarna gå i höstjacka och ballerinas utan att ha det minsta kallt.

På lördagen flyger vi till Finland och gissar jag rätt så kommer det nog vara en liten chock med kylan. Speciellt då de verkar ha lovat "hirmupakkaset" genast då vi kommer. Får åka raka vägen till landet och rota i skåpen som jag trottat fulla före flytten och leta reda på alla mina hard core vintergrejer;)

Har förresten gått hittat många fina vintertröjor då jag varit och köpt julklappar. Varma och sköna och helst med lite glitter i. Den jag har på mig här är från Zara and I love it!

2 kommentarer:

  1. Aivan ihania kuvia! Niin tuttuja maisemia, että tulee heti ikävä.. Mutta pääsenpä sinne takaisin edes hetkeksi näiden kuvien kautta :) Löysin blogisi vasta ihan hetki sitten, mutta nyt seurailen jo vakituisesti. Mutta se on mennyt hiukan ohi itseltäni, että asutteko nyt siellä jonkin aikaa vai..? (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tuhannet kiitokset Ann, mahtavaa että olet löytänyt tänne:) Tervetuloa! Muutimme siis tänne poikaystävän opiskelujen myötä nyt syksyllä ja asustellaan täällä nyt ainakin muutama vuosi. Toivottavasti pääset vielä joskus takaisin rivieralle, edes loman merkeissä:))

      Radera